wtorek, 20 grudnia 2011

Jeszcze troche Taja Mahala

Pomimo tego, że jesteśmy już w Jaipurze wrzucam zaległe Macikowe fotki, czyli więcej mnie:))) W Jaipurze póki co robimy pranie, odpoczywamy, myślimy co by tu co by...bo biletów na sylwetsra na Goa nie ma:((((((( juz sie wczoraj z tym pogodziłam, ze sylwester będzie w styczniu, jak już tam dotrzemy 9.01.2011, ale ciężko było sie pogodzić....Mieszkamy na kupie, tak jak lubimy najbardziej u studenciaków, siedzą właśnie za ścianą i sie uczą na jutrzejszy it egzamin, a my...no nic, nawet nie mogę powiedzieć ze leżymy na kanapie...jak niektórzy...:)....bo jej nie mamy jak widać...
Moze jutro gdzies pójdzieny, kto wie:))

O tu jeszcze jedna ładna fotka autorstwa Tomasza:
Laciek (nowa ksywa i ja).















Dziś przejżałam statystyki poczytalności mnie:) Wiadomo PL rządzi, w UK dziękuję wiadomo komu obecnie plażującemu na Filipinach..., w Niemczech-dziękuję rodzinnie, u USA dziękuję Mari i spółce i co tam jescze było, Rosja(hmm to nie wiem komu dziękuję), Austria i ....no ok wszytkim dziękuję i pozdrawiam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz